Thursday 5 May 2011

BabieSs oh babiessS



I got 2 babies.. hehe.. try & guess what's that? hehe.. mula2 risau jgk nk beli cause i worried if i not keeping them well.. but i'll try my best..stakat ni makan xpnh xcukup..hehe..alwayz kasi makan..xhenti2 makan..1 hari makan kangkung rm2..mmg pokai la nnt nk kna beli mknn diorg..stakat ni xbg lagi name ap kat my pets 2..xtaw nk bagi name ap..just call ra & bit je..hahaha...ra tuk betina yg berwarna coklat & bit tuk jantan yg berwarna putih.. Everyday bg diorg maen kt luar..mmg smpai xlarat nk kutip diorg..risau gak tkt diorg g kt jalan nnt kna langgar..nnt dah balik UiTM, my mum & my dad la jge..hehe.. nk wat balik hostel xdpt sih..nnt dibuang hostel i.. hehe..notim 2 say bout my Ra & Bit coz they are too early be by myside..just for 1 week.. i'll show u their pic..




















No comments:

Post a Comment