Friday 16 August 2013

Friend ok not enemy!

Assalamualaikum 

Hye awak.. 

Nie surat cinta untuk awak (",)

Saya nak mintak maaf yer kalau pernah buat awak terasa..

Saya xpernah nak gaduh.. saya harap kite boleh kawan.. (kawan not musuh).. kan3 :-)

Saya tak kisah kalau awak nk amek dia,amek laa.. (tak tipu)

Jodoh suma ditangan Allah kan..so saya hanya mampu berdoa yang terbaik..

Ada benda yang kita suka & nak sngt2 sebenarnya xbaik utk kita..

Ada benda yang kita xsuka & xnak sebenarnya baik utk kita.. So saya berpegang pada benda nie..

Kalau la suatu hari nanti awak dapat dia.. saya mohon.. saya minta.. saya merayu (amboiihh)..

-
-
-
-
-
-
-
-
hehehe

Awak jage dia dengan baik2.. 

Awak buat yang terbaik.. 

Jadi org yang paling dia sayang yer...

Jadi isteri solehah..

Buat dia happy selalu yer..

-
-
-
-
-

* hehe.. feeling excited gitu luah2 kat cni.. saya tahu awak bce.. sbb awak kn follower sy dlm diam.. hehe.. saya xnak gaduh.. saya xnk bermusuhan.. as i said la, saya xkisah kalau awak nk pujuk dia balik.. nak berbaik ngn family dia..it's ok.. saya dh bgtau dia.. 
pilih yang terbaik (as Ummi had told him before) 
Im happy for him.. Im happy for u if he choose u.. (",)
sebab sy ni bkn juruh sngt.. bukan baek sngt..


Take care.. Waalaikumussalam.. 


No comments:

Post a Comment