Saturday 8 January 2011

Cerita Cinta ~

aku ada msj ngan sorang kakak ni.. ceritakn sedikit sebanyak pasal masalah aku ni.. maklumla die knl aku & taw sdkt sbnyk tntng aku..

akak : adik btol2 nk lupekan die? adik xsyg die?
aku : rahsia.. ahakss! (",)
akak : akak nk cte 1 kesah..sudi tuk dgr x?
aku : insyaAllah sudi....
akak : ok..akk akn cte sume skali..kisah seorg perompuan yg sngt setia ngn cintanya..hampir 4 taun lps die ad knl ngn sorang laki ni..ble laki ni mntk couple die terus trima....

dan cerita cinta ini terlalu pnjg..sebak rase hati ini..nnt I sambung cte ni.. I dah kna balik kolej..nasihat yg akk berikn akn adik engt smpai bila2..

*****
YaAllah..kau kurniakn aku teman hidup yg beriman..yg akn bertanggungjwb bahkan seorg yg berilmu tntg agama...yg mengahwini seseorg tanpa syarat..yg ikhlas mencintaiku...

*****
p/s: hehehe..tertarik cam characteristics abu saif dlm AKU TERIMA NIKAHNYA..andaikan ak dijodohkn dngn lelaki yg baik seperti abu saif,aku seorg yg amat beruntung...yaAllah..kurniakn aku pasangan yg baik2..

No comments:

Post a Comment