Monday 28 May 2012

I LOVE U MA.. I LOVE U ABAH...

Assalamualaikum..

Hari ni saya rase amat gelisah.. xtenang.. rase nak menangis.. Both of my parents pegi Hat Yai..  Risau rasenya sebab semalam my mom nanges je.. ntah knapa die tbe2 je rase sedih la...mcm-mcm...cakap pon merapu jer.. takut pegi xbalik-balik la... nak mintak maaf la... Berat nak lepaskan die pegi tapi nak buat camne kan.. Saya hanya mampu berdoa semoga perjalanan diorang baik-baik jer.. Saya sayangkan kalian berdua walaupun I never said " I LOVE YOU MA.. I LOVE YOU ABAH " (hehehe.. penah jgk but kat my mom.. tapi bukan dalam bahasa omputeh la..hehehe)

YAALLAH..

 Selamatkan perjalann mereka.. 
Aku masih memerlukan mereka dalam hidup ku..
Aku masih menyayangi mereka..
Aku ingin membalas segala jasa mereka..
Aku sayangkan mereka....
-
-
-
-
-
-
-
-
LOT OF LOVE!!!



No comments:

Post a Comment